مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-09فرهنگي

دیپلم افتخار دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان برای عکاس خوزستانی


عکاس مستند و خبری ایران با روایتی از تحقق آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان موفق به دریافت دیپلم افتخار یازدهمین دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان (PHODAR) شد.

- ایسنا/خوزستان عکاس مستند و خبری ایران با روایتی از تحقق آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان موفق به دریافت دیپلم افتخار یازدهمین دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان (PHODAR) شد.

شایان حاجی نجف عکاس و خبرنگار خبرگزاری ایسنا از ایران با مجموعه عکس شاهزاده صورتی که به تحقق آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان پرداخته است موفق به دریافت دیپلم افتخار یازدهمین دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جایزه بزرگ این دوسالانه به ارزش 2 هزار دلار به جورج لوییس سانتوس گارسیا از ونزوئلا رسید.

در نمایشگاه آثار این دوسالانه که از هفت تا 27 اکتبر در محل موزه هنرهای اجتماعی صوفیه بلغارستان برپا خواهد بود، 22 عکاس از 13 کشور جهان حضور دارند که ابراهیم علی پور و عبدالله حیدری از ایران نیز در میان عکاسان راه یافته به نمایشگاه هستند.

موضوع یازدهمین جشنواره Phodar امروز فردا دیروز است است.

این مبحث یک دید تاریخی از واقعیت را نشان می دهد و در عین حال در قلب پدیده عکاسی قرار می گیرد.

وضعیت همه گیری، انزوا، محدودیت ها بر هر یک از ما به طور روزانه و عملکرد جامعه به طور کلی تأثیر می گذارد از نکاتی است که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلم افتخار دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان برای عکاس خوزستانی

دیپلم افتخار دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان برای عکاس خوزستانی