مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-09پزشكي

جزییات «قرنطینه هوشمند»/چه افرادی از خدمات عمومی محروم می شوند؟


استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:با اجرای قرنطینه هوشمند به جای اینکه محدودیتی برای مشاغل خاص و صاحبان مشاغل ایجاد شود افرادی که از واکسیناسیون استقبال نکرده اند از یکسری فعالیتها و تعاملات اجتماعی دچار محدودیت می شوند.

- مسعود یونسیان، استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره جزییات  قرنطینه هوشمند ،گفت: این اقدام ارزشمندی است؛ به جای اینکه برای مشاغل محدودیت ایجاد کنیم؛به همین علت بی عدالتی اجتماعی خواهیم داشت؛ چون برخی مشاغل به دلیل اینکه صرفا تماس در آن زیاد است، بدون اینکه تقصیری متوجه صاحبان آن مشاغل باشد شامل محدودیت می شدند.

وی ادامه داد: با اجرای قرنطینه هوشمند به جای اینکه محدودیتی برای مشاغل خاص و صاحبان مشاغل ایجاد شود افرادی که از واکسیناسیون استقبال نکرده اند از یکسری فعالیتها و تعاملات اجتماعی دچار محدودیت می شوند.

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود:موضوعی که وجود دارد این است که به نظر می رسد باید زمانی این موضوع را اجرایی کنیم که واکسن به اندازه کافی در اختیار افرادی که تقاضا و تمایل برای واکسن دارند رسیده باشد و دو مرحله دز را تزریق کرده باشند و دو هفته از واکسیناسیون آنها گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات «قرنطینه هوشمند»/چه افرادی از خدمات عمومی محروم می شوند؟

جزییات «قرنطینه هوشمند»/چه افرادی از خدمات عمومی محروم می شوند؟