مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-09اقتصادي

کمبود پزشک مانع اجرای نظام ارجاع/نظام پزشکی همکاری کند


مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران، کمبود پزشک را عمده ترین مشکل اجرای طرح نظام ارجاع دانست و به لزوم همکاری سازمان نظام پزشکی برای جبران این کمبود تاکید کرد.

- ، محمدرضا میرزایی در دهمین جلسه کارگروه نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی گفت: طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه همگانی از حدود 10 ماه قبل در 4 استان کردستان، کرمان، یزد و چهار محال و بختیاری شروع و بعد از مقدمات کار مراحل ویزیت بیماران آغاز شد.

در حال حاضر در 4 استان کشور جمعیتی بالغ بر 450 هزار نفر به 400 پزشک انتصاب داده شده اند و ویزیت پایه در این استان ها از حدود 8 ماه پیش آغاز شده است به طوری که تاکنون بیش از 65 درصد از جمعیت 4 استان ویزیت پایه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در 4 استان با کمترین مشکل فرآیند اجرای نظام ارجاع در حال پیگیری است، افزود: استان ها طی هفته های اخیر نسبت به پالایش جمعیت و رفع همپوشانی در حال اقدام هستند و بیمه شدگان صندوق بیمه همگانی که اعتبار دفترچه آنان به اتمام رسیده است، با مراجعه به پزشک خانواده ویزیت پایه شده، اطلاعات و مشخصات آنها اصلاح می شود و نهایتاً توسط اداره کل استان تمدید اعتبار می شوند.

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران همچنین بیان کرد: از سه ماه گذشته در 6 استان دیگر از جمله استان همدان، لرستان، کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک مانع اجرای نظام ارجاع/نظام پزشکی همکاری کند

کمبود پزشک مانع اجرای نظام ارجاع/نظام پزشکی همکاری کند