مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-09ورزشي

کاهش محدودیت های ورزشی در کرمانشاه


معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کاهش محدودیت های ورزشی استان بدنبال خروج تعدادی از شهرستانهای استان از شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کاهش محدودیت های ورزشی استان بدنبال خروج تعدادی از شهرستانهای استان از شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به خروج کرمانشاه از شرایط قرمز کرونایی، اظهار کرد: براین اساس محدودیت های شدید ورزشی که از حدود 77 روز پیش بدنبال تشدید وضعیت کرونا در استان اعمال شده بود، کاهش می یابد.

وی افزود: در حال حاضر تنها در سه شهرستان قرمز کرونایی استان یعنی پاوه، جوانرود و سرپلذهاب محدودیت های ورزشی کماکان شدت دارد.

به گفته این مسئول در این سه شهرستان تنها رشته های ورزشی که در مشاغل گروه یک قرار دارند، یعنی رشته های انفرادی، کم برخورد و رشته هایی که در فضای باز انجام می شوند مانند دوچرخه سواری، دوومیدانی، تنیس خاکی، سوارکاری و کوهنوردی می توانند فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه هفت شهرستان دیگر استان یعنی کرمانشاه، گیلانغرب، هرسین، سنقر، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در شرایط نارنجی کرونایی هستند، گفت: در این شهرستانها علاوه بر رشته های ورزشی گروه یک، رشته های ورزشی گروه دوم نیز که شامل بدنسازی و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محدودیت های ورزشی در کرمانشاه

کاهش محدودیت های ورزشی در کرمانشاه