مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-09اقتصادي

استقابل هنرمندان البرزی از جمعه بازار هنری


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز از استقبال هنرمند ان و شهروند ان از رویداد جمعه بازار هنری در کرج خبر دادو گفت: تصویب و اجرای قوانین حمایتی از جمله معافیت مالیات بر ارزش افزوده به عنوان یک دستاورد مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: به همت معاونت صنایع دستی و هنر ها ی سنتی و با همکاری کافه هنرمند ان رویداد فرهنگی جمعه بازار هنری هر هفته جنب اداره کل بر گزار و تا کنون با استقبال بی نظیر ی مواجه شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل ها ی بهداشتی جمعه بازار هنری در قالب نمایشگاهی هر هفته از ساعت 11 تا 21 در فضا ی باز بر گزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش تعداد غرفه ها طی هفته های متوالی تصریح کرد: حمایت از هنرمند ان و فعالان حوزه صنایع دستی و هنر های سنتی نقش اثر گذار ی در رونق اقتصاد ی و ایجاد اشتغال استان البرز دارد.

این مقام مسؤول با اشاره به قانون معافیت صنایع دستی از پر داخت مالیات بر ارزش افزوده، اظهار کرد: بر این اساس تغییر و تصویب قوانین جدید در خصوص صنایع دستی و هنر ها ی سنتی از جمله اقدامات حمایتی در راستا ی رشد و توسعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقابل هنرمندان البرزی از جمعه بازار هنری

استقابل هنرمندان البرزی از جمعه بازار هنری