مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-09حوادث

کاهش 31 درصدی خودکشی در کردستان


فرمانده انتظامی استان کردستان از کاهش 75 درصدی تجاوز به عنف، خبر داد و گفت: خودکشی در استان 31 درصد کاهش داشته است؛ رسانه های استان باید در راستای کاهش معضلات اجتماعی بیش از پیش تلاش کنند.

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان از کاهش 75 درصدی تجاوز به عنف، خبر داد و گفت: خودکشی در استان 31 درصد کاهش داشته است؛ رسانه های استان باید در راستای کاهش معضلات اجتماعی بیش از پیش تلاش کنند.

سرهنگ آزادی امروز شنبه (17مهرماه)در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی، با شعار پلیس هوشمند امروز شروع شد اظهار کرد: وضعیت استان کردستان به لحاظ سرقت با وجود مشکلات موجود اقتصادی و فرهنگی نسبت به سایر استان ها مطلوب تر است.

وی با بیان اینکه تصادفات با 25درصد بیشترین سهم وقایع اتفاق افتاده در سطح استان را به خود اختصاص داده است افزود: سرقت 16درصد، نزاع و درگیری 15درصد و جرایم اقتصادی مالی هم سه درصد جرایم اتفاق افتاده را به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: 40 درصد جرایم استان در سنندج رخ می دهد و از این میزان جرایم نیز 53درصد مربوط به سرقت بوده است.

وی سنندج را دارای رتبه اول سرقت در استان ذکر کرد و افزود: سقز با 11درصد، مریوان با 7درصد کامیاران با شش درصد در رتبه های بعدی سرقت استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 31 درصدی خودکشی در کردستان

کاهش 31 درصدی خودکشی در کردستان