مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-09سياسي

آغاز هفته ملی کودک در قم با اجرای «شادپیمایی عروسک ها»


هفته ملی کودک در قم با اجرای جشن «شادپیمایی عروسک ها» در بوستان علوی آغاز شد که با توجه به استقبال پرشور مردم، این برنامه فرهنگی در بوستان های هاشمی و بنیادی نیز دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برنامه شادپیمایی عروسک ها به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و به مناسبت آغاز هفته کودک همراه با حضور عروسک های غول پیکر و هنرمندان نمایش عروسکی در بوستان علوی برگزار شد.

در بخشی از این برنامه حجت الاسلام احمد مهدی زاده از روحانیون فعال در حوزه کودک و نوجوان به اجرای جُنگ شادی پرداخت که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفت.

دبیر بزرگداشت هفته ملی کودک در قم در حاشیه این برنامه با تبریک فرارسیدن روز جهانی و هفته ملی کودک، هدف از برگزاری جشن شادپیمایی عروسک ها را ایجاد نشاط و شادابی برای کودکان عنوان کرد و افزود: این مراسم بعد از گذشت 18 ماه از دوران شیوع کرونا و محدودیت های کودکان و نوجوانان در این ایام، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برنامه ریزی و برگزار شد.

سید امیر طباطبایی اضافه کرد: شادپیمایی عروسک ها برای نخستین بار در استان قم برگزار شد و تلاش کردیم در این برنامه کودکان پیاده روی و شادی کنند و لحظات مفرحی برای آنان رقم زده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته ملی کودک در قم با اجرای «شادپیمایی عروسک ها»

آغاز هفته ملی کودک در قم با اجرای «شادپیمایی عروسک ها»