موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-09بين الملل

تغییر حکم ممنوعیت کامل سقط جنین در تگزاس


یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا بررسی حکم ممنوعیت کامل سقط جنین در تگزاس را دوباره برقرار کرد.

- یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا بررسی حکم ممنوعیت کامل سقط جنین در تگزاس را دوباره برقرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دادگاه حکم دادگاه بدوی در مورد اجرای منع سقط جنین در ایالت تگزاس را به حالت تعلیق درآورد.

قانون ممنوعیت سقط جنین در تگزاس توسط قانون گذاران جمهوری خواه این ایالت تصویب شده و اخیرا یک قاضی فدرال با درخواست دولت آمریکا برای جلوگیری از اجرای این قانون تا تعیین تکلیف آن موافقت کرد.

قانون جدید تگزاس ممنوعیت سقط جنین را به روشی غیرمعمول اعمال می کند و به شهروندان عادی اجازه می دهد از هر فردی که مرتکب سقط جنین می شود یا در اجرای آن کمک می کند به عنوان اقدام علیه حیات بشر به دادگاه شکایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، با رای دادگاه تجدیدنظر، محدودیت های سقط جنین در این ایالت به اجرا در می آیند.

به احتمال قوی این مساله در نهایت به دیوان عالی آمریکا کشیده خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر حکم ممنوعیت کامل سقط جنین در تگزاس

تغییر حکم ممنوعیت کامل سقط جنین در تگزاس