مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-09اقتصادي

آینده سرمایه گذاری ایرانیان در املاک ترکیه


سالهاست به دلیل بی تدبیری دولتمردان در مدیریت سرمایه ها در بخش مسکن کشور، حجم بسیار گسترده ای از سرمایه ایرانیان جهت خرید ملک به بازار املاک کشور ترکیه سرازیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حسین اقدامی، وکیل دادگستری و کارشناس حقوقی سرمایه گذاری در مسکن نوشت: سالهاست به دلیل بی تدبیری دولتمردان در مدیریت سرمایه ها در بخش مسکن کشور، حجم بسیار گسترده ای از سرمایه ایرانیان جهت خرید ملک به بازار املاک کشور ترکیه سرازیر  شده است.

انگیزه هایی همچون سود اقتصادی، کسب تابعیت ترکیه، پولشویی و سکونت مهتمرین دلایل ایرانیان برای خرید ملک در ترکیه است.

کند شدن آهنگ رشد اقتصادی ترکیه، بلندپروازی های اردوغان  و چالش های متعدد نظامی، امنیتی و سیاسی زمامداران ترکیه با کشورهای همسایه از جمله روسیه، عراق، سوریه و ایران و درگیری ها و رقابت های  داخلی ترکیه  که کودتای سال 2016 یکی از نمودهای آن بود، ترکیه را آبستن تحولات غیر قابل پیش بینی کرده است.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد  اردوغان برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود از هیچ خشونت و اعمال غیر قانونی فروگذار نمی کند.

به عنوان مثال در کودتای سال 2016 ارتش ترکیه، بیش از 120 هزار نفر که اکثریت آنها افراد غیر نظامی بودند در کلیه نهادهای عمومی، دولتی ترکیه پاکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده سرمایه گذاری ایرانیان در املاک ترکیه

آینده سرمایه گذاری ایرانیان در املاک ترکیه