مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-09اقتصادي

تجهیزات بازی مهد کودک های همدان زیر ذره بین استاندارد


مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: تاکنون دوبار از تجهیزات بازی مهد کودک های استان با اعتبار خود مجموعه بازرسی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مددی شنبه 17 مهرماه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته استاندارد ضمن ارائه عملکردی شش ماهه این اداره کل با اشاره به اینکه اداره استاندارد در چهار محور مأموریت های خود را در دستور کار قرار می دهد، اظهار کرد: استانداردسازی، ارزیابی انطباق، اندازه شناسی تأیید صلاحیت است.

وی ادامه داد: اداره استاندارد در رابطه با حوزه استانداردسازی مأموریت دارد واحدهای تولیدی و خدماتی در سطح استان که کالاهایشان مشمول استاندارد اجباری است را طبق قانون انجام دهد مددی اضافه کرد: در سطح استان همدان در راستای اجرای این فرایندها بیش از 4100 نفر ساعت به آموزش مدیران کنترل کیفی پرداختند، همچنین در شش ماهه نخست سال جاری 41 پروانه کاربرد نشان استاندارد صادر کردیم.

مدیر کل استاندارد استان همدان افزود: در رابطه با تدوین تمدید پروانه های نشان استاندارد در نیمه اول امسال 140 پروانه کاربرد نشان استاندارد تمدید شد، علاوه بر این در مدت یاد شده 30 پروانه ابطال و 30 پروانه نیز تعلیق شد.

وی در مورد بحث ارزیابی انطباق بیان کرد: در شش ماهه ابتدای سال 340 بازرسی فنی از مجموعه های مرتبط با این حوزه انجام و سه پروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات بازی مهد کودک های همدان زیر ذره بین استاندارد

تجهیزات بازی مهد کودک های همدان زیر ذره بین استاندارد