مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-09سياسي

حمایت از 3 خانه خلاق برای تولید محتوای فضای مجازی کودک


دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور در راستای تکالیف خود در سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از 3 خانه خلاق برای تولید محتوا حمایت می کند.

- ، سومین نشست فعالان فضای مجازی حوزه کودک و نوجوان با حضور سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مرکز ملی فضای مجازی با موضوع توسعه و ترویج فضای مجازی مناسب کودک و نوجوان به صورت آنلاین امروز شنبه 17 مهرماه برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بررسی طرح صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و رفع چالش های فعالان زیست بوم فضای مجازی کودک و نوجوانان برگزار شد، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به تکالیفی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای عملیاتی سازی سند صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان برعهده دارد، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از منظر مسئولیت اجتماعی و ملی در آماده سازی و پرورش کودکان اقداماتی صورت داده است و در کنار آن به این حوزه به عنوان بازاری برای اشتغالزایی شرکت های دانش بنیان و خلاق نیز نگاه می کند.

وی با تاکید بر اینکه با حمایت شرکت های خلاق و پلتفرم ها در این حوزه ضمن اشتغالزایی می توانیم به تحقق حکمرانی خوب در فضای مجازی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 3 خانه خلاق برای تولید محتوای فضای مجازی کودک

حمایت از 3 خانه خلاق برای تولید محتوای فضای مجازی کودک