مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-09سياسي

اقتدار ایران اسلامی در منطقه مثال زدنی است


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، از عملکرد نیروی انتظامی لرستان درجهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان قدردانی کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، از عملکرد نیروی انتظامی لرستان درجهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان قدردانی کرد.

دکتر مرتضی محمودوند در جمع کارکنان انتظامی استان، ضمن تبریک هفته ناجا به کارکنان این نیرو، با اشاره به سریع العمل بودن نیروی انتظامی در ماموریت های ذاتی خود نسبت به سایر دستگاه ها و ارگان های دولتی این، از خدمت رسانی مطلوب و شایسته پلیس در راستای ارتقاء امنیت مردم از فرمانده انتظامی و نیروهای تحت امر وی به طور ویژه قدردانی کرد.

وی با اشاره به فرهنگ سازی و دعوت مردم به تعامل با پلیس، افزود: امروز حضور پلیس موجب آرامش و آسایش است و ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم ما قدردان پلیس باشند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم ولایتمدار و شریف میهن اسلامی پشتوانه معنوی گرانسنگی است که کارکنان انتظامی بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم و خانواده معزز شهدا است.

محمودوند با اشاره به برقراری نظم و امنیت برای شهروندان، که اصلی ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است، گفت: امنیت و حفظ آرامش موجود در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ایران اسلامی در منطقه مثال زدنی است

اقتدار ایران اسلامی در منطقه مثال زدنی است