مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-09حوادث

بازسازی 460 منزل آسیب دیده در اندیکا/ فوتی گزارش نشده است


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان به زمین های رخ داده در شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: این زمین لرزه ها باعث شده تا 460 منزل مسکونی آسیب ببینند که نیازمند بازسازی و تعمیر هستند.

- ، شهاب صدیقی عصر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای از بررسی برنامه های دستگاه های اجرایی به منظور کمک به مردم زلزله زده در اندیکا با حضور مسئولان استان و شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پی زلزله امروز هیچ مورد مرگ ومیر وجود نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه این زمین لرزه ها باعث شده تا 460 منزل مسکونی آسیب ببینند که نیازمند بازسازی و تعمیر هستند، افزود: در این راستا نیز یک خانه بهداشت و یک پایگاه جاده ای اورژانس آسیب دیدند.

وی بر لزوم نوسازی 12 مدرسه در این منطقه بر اثر زلزله تأکید کرد و گفت: نیروهای هلال احمر در حال توزیع چادر، مواد غذایی، وسایل گرم کننده و اسکان موقت زلزله زدگان در مناطق روستایی خسارت دیده هستند.

صدیقی به باز بودن محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی در مناطق زلزله زده اندیکا اشاره کرد و افزود: به جز روستای سوسن که تأسیسات آب رسانی آن خسارت دیده است، هیچ مورد قطع آب و برق در این شهرستان و روستاهای تابع آن گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 460 منزل آسیب دیده در اندیکا/ فوتی گزارش نشده است

بازسازی 460 منزل آسیب دیده در اندیکا/ فوتی گزارش نشده است