مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-10حوادث

کشف پیکر چهارمین ملوان لنج حادثه دیده در چابهار


معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: جسد بی جان چهارمین ملوان مفقود شده لنج شکسته شده بر اثر طوفان حاره ای شاهین پس از هفت روز با تلاش نیرو های مردمی در ساحل صخره ای پسابندر دشتیاری در نزدیکی نقطه صفر مرزی دریایی ایران و پاکستان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عطاالله رییسی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روزهای گدشته اجساد سه نفر از مفقودشدگان به نام های عبدالرحمن اهل پسابندر و یک نَجار و تعمیرکار لنج تبعه پاکستان از صیادان 2 لنج شکسته شده در همین محدوه پیدا شده است.

وی ادامه داد: تیم های جست و جو و نجات مردمی برای یافتن یک صیاد باقیمانده مفقود شده دیگر در حال تلاش هستند.

او تصریح کرد: 16 قایق از بندر بریس به سمت پسابندر طی چند روز اخیر عملیات جست و جو را انجام داده اند که از تلاش های شبانه روزی آن ها قدردانی می کنم.

رییسی افزود: 2 لنج صیادان 100 درصد در اثر طوفان شکسته شده و بیش از 20 میلیارد تومان خسارت وارد شده و همچنین زیرساخت های بندر صیادی پسابندر و بریس و رمین به شدت آسیب دیده است.

وی به خسارت 167 میلیارد تومانی طوفان شاهین به زیرساخت های حوزه شیلات سواحل مکُران اشاره کرد و ادامه داد: شبکه برق اسکله صیادی پسابندر و جاده دسترسی آن تخریب و سوله ها و سقف آن نیز دچار خسارت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پیکر چهارمین ملوان لنج حادثه دیده در چابهار

کشف پیکر چهارمین ملوان لنج حادثه دیده در چابهار