مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-10سياسي

آزادی 14 محکوم مالی یزد در ماه صفر


رییس کل دادگستری و رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی 14 محکوم مالی جرائم غیر عمد با اجرای پویش «قدم قدم تا آزادی» در ماه صفر خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری و رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی 14 محکوم مالی جرائم غیر عمد با اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در ماه صفر خبر داد.

غلامعلی دهشیری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد، در این رابطه اظهار کرد: تعداد دو مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد 12 مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان، افزود: از این تعداد آزاد شده، تعداد 9 مددجو محکوم مالی، تعداد دو مددجو محکوم مهریه، تعداد دو مددجو محکوم دیه حادثه کار و یک مددجو محکوم پرداخت به نفقه بودند.

رییس کل دادگستری در ادامه اضافه کرد: بدهی این مددجویان مبلغ 30 میلیارد و 826 میلیون ریال بود که مبلغ 22 میلیارد و 528 میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ هشت میلیارد و 298 میلیون ریال به حساب سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 14 محکوم مالی یزد در ماه صفر

آزادی 14 محکوم مالی یزد در ماه صفر