مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-10سياسي

14 محکوم مالی از زندان های یزد آزاد شدند


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اجرای موفق پویش «قدم قدم تا آزادی» گفت: با اجرای این پویش، 14 محکوم مالی از در ماه صفر از زندان های یزد آزاد شدند.

- با اشاره به اتفاقات خوبی که طی دو سال اخیر در ماه های محرم و صفر در راستای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان رخ داده است، اظهار داشت: اجرای پویش های مختلف همچنین مشارکت هیئت های مذهبی و بانیان روضه و خیران استان، توانسته تعداد زیادی از زندانیان جرائم مالی غیرعمد را از بند برهاند.

وی، تلاش های اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد را نیز تحسین برانگیز دانست و گفت: در ماه صفر، پیش قدم قدم تا آزادی در یزد به راه افتاد و ضمن جمع آوری کمک های خیران، اعضای کمیته صلح و سازش نیز اقدام به رایزنی برای جلب رضایت شاکیان و اصلاح ذات البین کردند.

دهشیری ادامه داد: بر این اساس، دو مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین و 12 مددجو نیز با کمک های خیران و تسهیلات بانکی از زندان های استان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان یزد یادآور شد: 9 نفر از این زندانیان، محکوم مالی، دو نفر محکوم مهریه، دو نفر محکوم دیه حادثه کار و یک نفر محکوم پرداخت نفقه بوده اند.

وی، مجموع بدهی این مددجویان را 30 میلیارد و 826 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 22 میلیارد و 528 میلیون ریال از این میزان، توسط اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 محکوم مالی از زندان های یزد آزاد شدند

14 محکوم مالی از زندان های یزد آزاد شدند