مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-10حوادث

نزاع های خانوادگی افزایش یافته است


افزایش نزاع های خانوادگی و وجود سلاح غیرمجاز در منازل ضرر های جبران ناپذیری به بنیان خانواده زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص نیروی انتظامی بیان کرده اند که افرادی که برای تأمین امنیت جامعه تلاش می کنند همچون مجاهدان در راه خداوند اند.

او افزود: در این راستا فرماندهی انتظامی استان فارس در تلاش است تا با توجه به رشد فعالیت های سایبری در جامعه نیروهای انتظامی نیز رشد و به روز شوند.

سردارحبیبی ادامه داد: پلیس هوشمند از سال 99 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1400 نیز فعالیت های پلیس هوشمند افزایش چشمگیری داشته است تا مردم احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: در هفته نیروی انتظامی تمامی تلاش ها در مسیر نمایش خدمات پلیس به مردم است و پلیس در تلاش است تا با همراهی مردم و حمایت مسئولین فاصله ای که میان نیروهای خدوم انتظامی و مردم توسط دشمنان ایجاد شده را از بین ببریم.

به گفته این مقام مسئول فاصله نیروهای انتظامی و مردم در استان فارس بسیار کم است و می توان گفت هیچ فاصله ای میان مردم و نیروهای انتظامی نیست زیرا مردم همواره در کنار پلیس هستند.

او ادامه داد: نزدیک به 90 درصد از جمعیت جامعه در فضای مجازی فعالیت دارند و دشمنان در تلاش اند تا بهره گیری از فضای مجازی به خانواده ها آسیب بزنند از این رو نیروهای انتظامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع های خانوادگی افزایش یافته است

نزاع های خانوادگی افزایش یافته است