مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-10سياسي

نتایج اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با سینوفارم به زودی اعلام می شود


سخنگوی پروژه واکسن رازی کوو پارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: بر اساس هماهنگی انجام گرفته با وزارت بهداشت و مصوبه کمیته ملی واکسن، - ایسنا/البرز سخنگوی پروژه واکسن رازی کوو پارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: بر اساس هماهنگی انجام گرفته با وزارت بهداشت و مصوبه کمیته ملی واکسن، اسامی داوطلبان واکسن کووپارس در سامانه ملی واکسن ثبت می شود و به عنوان شهروندان واکسن زده قابل استعلام خواهد بود.

محمد حسین فلاح مهرآبادی با اعلام خبر دریافت کارت واکسن رازی کووپارس گفت: تمام افرادی که در فازهای اول، دوم و سوم واکسن رازی شرکت کردند، اسامی و کد ملی آنها در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد و در سامانه مربوطه ثبت خواهد شد تا هر زمان استفاده از کارت واکسن اجباری شود، از طریق استعلام اسامی، تایید واکسیناسیون این افراد مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی پروژه واکسن رازی کوو پارس همچنین با اشاره به مشارکت حدود 14 هزار نفر در مطالعه فاز سوم واکسن کرونای موسسه رازی، گفت: تا کنون حدود 14 هزار نفر نوبت اول واکسن کووپارس و حدود 2000 نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

فلاح مهرآبادی یادآور شد: به زودی به مرحله ای می رسیم که بخشی از داوطلبان، 35 روز از نخستین تزریق یا 14 روز از نوبت دوم تزریقشان گذشته و اثربخشی واکسن رازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با سینوفارم به زودی اعلام می شود

نتایج اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با سینوفارم به زودی اعلام می شود