مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-10اقتصادي

روزانه 1100 نفر واکسن کرونای رازی می زنند


مدیر سایت تزریق واکسن کووپارس رازی در مرحله سوم کارآزمایی بالینی توضیح داد: برای افرادی که امکان ثبت نام از طریق سامانه را دارند، سایت اینترنتی در نظر گرفته شده است و اشخاصی هم که دسترسی ندارند و نمی توانند از طریق سامانه ثبت نام کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، مجتبی نوفلی مدیر سایت تزریق واکسن کووپارس رازی در مرحله سوم کارآزمایی بالینی در پاسخ به این سوال که روزانه چند دوز واکسن کوو پارس رازی به داوطلبان تزریق می شود، گفت: روزانه حدود 500 تا 600 نفر در دوز اول واکسینه می شوند و در دوز دوم به همین تعداد واکسن تزریق می شود.

درکل روزانه تقریبا هزار تا 1100 نفر را واکسینه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما ظرفیت واکسیناسیون 2 هزار نفر به طور روزانه را داریم، افزود: با توجه به اینکه ممکن است، دوز سوم به طور همزمان تزریق شود، اگر واکسیناسیون دوز سوم را انجام دهیم، باز هم ظرفیت واکسینه کردن 300 نفر دیگر را در دوز اول به طور روزانه داریم.

چگونه می توان داوطلب واکسن رازی شد؟ مدیر سایت تزریق واکسن کووپارس رازی در مرحله سوم کارآزمایی بالینی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه از چه طریقی می توان داوطلب واکسن کووپارس رازی شد و آیا با مراجعه حضوری هم امکان پذیرش داوطلب وجود دارد، توضیح داد: برای افرادی که امکان ثبت نام از طریق سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 1100 نفر واکسن کرونای رازی می زنند

روزانه 1100 نفر واکسن کرونای رازی می زنند