مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-10سياسي

نمایندگان اصفهان نسبت به مشکلات حوزه انتخابیه خود بی توجه هستند


نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود بی توجه هستند.

- ، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به جایگاه قرآن و لزوم عمل به آن برای اداره امور اظهار داشت: قرآن برای اداره دولت اسلامی، مشارکت مردم در جامعه و مشورت با آنان را پیشنهاد کرده و ائمه اطهار (ع) نیز بر این اساس پیروان خود را به مشورت با اهل خرد توصیه کرده اند.

وی با بیان اینکه با مشورت گرفتن از دیگران برای انجام امور فعالیت ها حساب شده تر و با اشتباه کمتری انجام می شود، ادامه داد: در این زمینه شوراهای شهر و روستا نهادی برخواسته از این توصیه قرآن است که پس از بیش از دو دهه آزمون و خطا به ساختاری منظم و متخصص تبدیل شده است.

حل بحران های اصفهان نیاز به عزم ملی دارد رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه برچسب برخورداری اصفهان آسیب های زیادی را به این استان طی دو دهه اخیر وارد کرده است، افزود: این استان امروز دچار بحران های ویژه ای است که برای حل آن نیازمند عزمی ملی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز روز گرامی داشت زاینده رود است، ادامه داد: این رودخانه سال هاست که خشک شده و آسیب های زیادی را به اقشار مختلف به ویژه کشاورزان و دامداران وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اصفهان نسبت به مشکلات حوزه انتخابیه خود بی توجه هستند

نمایندگان اصفهان نسبت به مشکلات حوزه انتخابیه خود بی توجه هستند