مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-10فناوري

مشکل کار نکردن تاچ آیفون


تاچ آیفون قطعه سخت افزاری است که به صورت یک لایه حساس روی ال سی دی آن نصب می شود و وظیفه شناسایی نقاطی را بر عهده دارد که کاربر با انگشت نسبت به لمس آن ها اقدام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موبایل کمک، به بیان دیگر زمانی که با قرار دادن انگشت خود روی آیتم و آیکون های صفحه نمایش یکی از آن ها را انتخاب می کنید، تشخیص محل دقیق قرارگیری انگشت شما توسط تاچ که به آن دیجیتایزر (Digitizer) هم گفته می شود انجام خواهد شد.

متاسفانه مشکل کار نکردن تاچ آیفونیکی از مشکلات رایج این گوشی هاست که کاربران زیادی با آن رو به رو می شوند.

اما سوال اینجاست که دلیل بروز این مشکل چیست؟ عموما بروز مشکل در عملکرد تاچ آیفون ها ناشی از وارد شدن ضربه یا فشار به آن هاست.

به عنوان مثال دیده شده که قرار گرفتن یک جسم سنگین بر روی صفحه نمایش گوشی منجر شده که تاچ آن از کار بیفتد یا افتادن موبایلاز دست کاربر و برخورد آن به زمین در خیلی از مواقع منجر به سوختن و از کار افتادن تاچ می شود.

در برخی مواقع هم دیده شده که آب خوردگی بدین منظور می توانید از لوازم جانبی که به طور اختصاصی برای محافظت از آیفون ها طراحی و تولید شده اند هم استفاده کنید.

به عنوان مثال گاردهای موبایل که برای محافظت از گوشی ارائه شده اند یا گلس محافظ ال سی دی می توانند در برخی مواقع مثل یک ناجی عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کار نکردن تاچ آیفون

مشکل کار نکردن تاچ آیفون