مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-10سياسي

تخلفات شهرداری تهران را به کمیته شفافیت شورای شهر گزارش دهید


رییس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهرتهران گفت:همکاران شهرداری و همشهریان می توانند پیام های خود را از طریق ارسال پیامک یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و مرسوم به شماره 09399803009 برای بنده ارسال کنند تا در کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران تخلفات پیگیری شود.

- رییس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهرتهران گفت: براساس گزارش های دریافتی بیشترین تخلفات شهرداری مربوط به حوزه شهرسازی و در اکثر موارد به دلیل صدور مجوزهای غیرقانونی برای ساخت و ساز بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، احمد صادقی درباره اعلام گزارش اولیه عملکرد کمیته شفافیت شورای شهرتهران افزود: در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طی نطقی نسبت به وقوع تخلفات در شهرداری تهران تذکر دادم و در همین زمینه از همکاران در شهرداری تهران و همشهریان خواستم تا از طریق ارسال پیامک و یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و مرسوم به شماره تلفن اعلام شده از سوی بنده، تخلفات را به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گزارش دهند.

وی افزود: از تاریخ اعلام شماره تلفن تا امروز، نزدیک 80 مورد تخلفات به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گزارش شده است که نشان می دهد همکاران در شهرداری تهران و شهروندان به دنبال شفافیت در شهر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات شهرداری تهران را به کمیته شفافیت شورای شهر گزارش دهید

تخلفات شهرداری تهران را به کمیته شفافیت شورای شهر گزارش دهید