مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-10بين الملل

حمله به حوزه انتخاباتی در دیالی/ 2 نظامی زخمی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع امنیتی در استان دیالی امروز یکشنبه گفت که در نتیجه حمله افراد ناشناس به یک حوزه انتخاباتی در اطراف ناحیه السعدیه در شمال شرقی شهر بعقوبه، - یک منبع امنیتی در استان دیالی از حمله افراد ناشناس به یک حوزه انتخاباتی در شمال شرقی شهر بعقوبه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع امنیتی در استان دیالی امروز یکشنبه گفت که در نتیجه حمله افراد ناشناس به یک حوزه انتخاباتی در اطراف ناحیه السعدیه در شمال شرقی شهر بعقوبه، دو نظامی زخمی شدند.

وبگاه شفق نیوز به نقل از این منبع گزارش کرد که مدرسه المهتدی بالله واقع در منطقه حمرین از توابع السعیده در 60 کیلومتری شمال شرقی بعقوبه، هدف تیراندازی قرار گرفت.

در این حمله دو نظامی زخمی شدند و نیرو های امنیتی نیز سریعا در مکان حادثه حضور پیدا کردند.

مرحله دوم و سراسری پنجمین دور از انتخابات پارلمانی عراق که نخستین انتخابات زودهنگام در این کشور است، امروز (یکشنبه؛ 18 مهر) در حال برگزاری است تا 3243 نامزد انتخاباتی برای کسب 329 کرسی پارلمانی رقابت کنند.

کمیساریای عالی انتخابات عراق، پیشتر ضمن اعلام این تعداد از شرکت 21 ائتلاف سیاسی و167 حزب که 58 حزب در ائتلاف ها گنجانده شده اند، در این انتخابات خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به حوزه انتخاباتی در دیالی/ 2 نظامی زخمی شدند

حمله به حوزه انتخاباتی در دیالی/ 2 نظامی زخمی شدند