مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-10سياسي

جنایت وحشیانه و ضدبشری نقطه سیاهی در پرونده سیاه جنایتکاران است


آیت الله اختری در پیامی مصیبت جانکاه حادثه تروریستی افغانستان را به مردم مظلوم افغانستان وخانواده بازماندگان شهدای این حادثه دلخراش تسلیت گفته و برای مجروحین از خداوند متعال شفای مسئلت نمود.

- ، آیت الله اختری در پیامی فاجعه غمبار و جان سوز شهادت و زخمی شدن جمع کثیری از نمازگزاران شریف و مؤمن در مسجد شیعیان در و لایت قندوز افغانستان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم و مانقموا منهم إلا أن یومنوا بالله العزیز الحمید.

صدق الله العلی العظیم فاجعه غمبار و جان سوز شهادت و زخمی شدن جمع کثیری از نمازگزاران شریف و مؤمن در مسجد شیعیان در و لایت قندوز افغانستان در پی حمله انتحاری عوامل کور دل گروه های تکفیری در روز جمعه گذشته موجب غم و اندوه فراوان جوامع بشری در جهان و بالاخص مسلمانان و شیعیان گردید.

این مصیبت جانکاه را به مردم شریف و نجیب و مظلوم افغانستان و خانواده بازماندگان محترم شهدای این حادثه دلخراش تسلیت گفته و برای مجروحین از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت می نمایم.

این جنایت وحشیانه و ضد بشری نقطه سیاه دیگری را در پرونده سیاه این جنایتکاران ددمنش و شقی و از خدا بی خبر، به ثبت رساند و نشان داد که این جنایتکاران در مکان مقدس که مؤمنین به عبادت و نماز مشغول بودند کینه ورزی خود را به اسلام ناب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت وحشیانه و ضدبشری نقطه سیاهی در پرونده سیاه جنایتکاران است

جنایت وحشیانه و ضدبشری نقطه سیاهی در پرونده سیاه جنایتکاران است