مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-10اقتصادي

رشد 250 درصدی حجم امانات پستی در همدان


مدیرکل پست استان همدان از رشد 250 درصدی حجم امانات پستی استان همدان از زمان شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد امیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشور ما در زمینه پست جزو اولین هاست که به اتحادیه جهانی پست پیوسته است اظهار کرد: امروز پست کشور ما خود را به فناوری خدمات منطبق کرده و با شیوع کرونا این نقش نمود بیشتری در جامعه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مهمترین نقش پست در جامعه، پست در تجارت الکترونیک است به طوری که پست به عنوان مکمل در بازار تجارت جهانی فعالیت می کند و در توسعه بازارهای دیجیتالی نقش موثری دارد.

مدیرکل پست استان همدان با بیان اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا نقش این مجموعه بیشتر نمایان شد و اگر حلقه پست در تجارت الکترونیک نباشد، تجارت الکترونیک معنا پیدا نخواهد کرد افزود: در دنیا شبکه های توزیع دچار تغییر و تحول اساسی می شود به طوری که امروزه دیگر به آن شکل گذشته پیامی از طریق پاکت نقل و انتقال نمی شود و به سمت ارسال بسته و امانت سوق یافته است.

وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا بالغ بر 250 درصد حجم امانت و بسته های پستی دچار تغییر و تحول شده است گفت: به مرور حمل بسته با موتورسوار از گردونه خارج شده و از کامیون استفاده می کنیم تا در آینده  تدابیر دیگری برای مرسولات پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 250 درصدی حجم امانات پستی در همدان

رشد 250 درصدی حجم امانات پستی در همدان