مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-10فرهنگي

جایزه ای از جشنواره فیلم زنان رم برای «احسان صدیق»


«احسان صدیق» جایزه ی بهترین موسیقی فیلم را از جشنواره فیلم زنان رم دریافت کرد.

- احسان صدیق جایزه ی بهترین موسیقی فیلم را از جشنواره فیلم زنان رم دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پنجمین دوره از جشنواره فیلم زنان رم (the Festival Cinema d iDEA - Women s International Film Festival) که امسال به صورت تلفیقی از رویدادهای حضوری و مجازی برگزار شد، احسان صدیق ، آهنگساز و سرپرست گروه کوارتت کاسته ، چندی پیش برای ساخت موسیقی متن فیلم جنبل جایزه ی بهترین موسیقی فیلم را از این جشنواره دریافت کرد.

این جشنواره ی بین المللی که هر ساله در کشور ایتالیا برگزار می شود، امسال با نگاهی ویژه به آثار فیلمسازان ایرانی به صورت آنلاین برگزار شد.

فیلم جنبل به کارگردانی هادی کمالی مقدم و مینا بزرگمهر مستندی داستانی درباره ی خیالات مردم مناطق جنوبی ایران و برگرفته از ناخودآگاه جمعی ساکنان این منطقه و دیگر مناطقی است که مردم آن در حاشیه ی دریاها زندگی می کنند و موضوعاتی مثل عشق و طی طریق برای رسیدن به آن را در برمی گیرد.

احسان صدیق آهنگساز و نوازنده ی گیتار الکتریک درباره ی ایده ی اولیه ی شکل گیری موسیقی متن فیلم جنبل گفت: روایت داستانی این فیلم درباره جنوب ایران بود اما من تصمیم گرفتم موسیقی آن را خارج از فضای مرسوم موسیقی جنوب طراحی کنم چرا که اعتقاد دارم در کنار روایت داستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ای از جشنواره فیلم زنان رم برای «احسان صدیق»

جایزه ای از جشنواره فیلم زنان رم برای «احسان صدیق»