مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-10اقتصادي

بررسی 1543 فقره شکایات مردمی در سازمان بازرسی استان ایلام


از تاریخ یک فروردین تا 18 مهر سال جاری تعداد 1543 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است که این آمار نسبت به آمار مدت مشابه در سال گذشته با افزایش دو برابری همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز مهدی اصلانی در جلسه ای که به مناسبت 19 مهر ماه سالروز تاسیس سازمان بازرسی برگزار شده بود گفت: از تاریخ یک فروردین تا 18 مهر سال جاری تعداد 1543 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است که این آمار نسبت به آمار مدت مشابه در سال گذشته با افزایش دو برابری همراه بوده است.

وی افزود: این افزایش آمار از یک جهت بیانگر این است که امید به حل مشکلات در مردم افزایش پیدا کرده و مردم حس می کنند مجموعه ای وجود دارد که می تواند مشکلات و گله های خود از مجموعه های دولتی را به آن مجموعه انعکاس دهند تا مورد بررسی قرار گیرد .

مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: از جهتی دیگر نیز شاید بتوان گفت این آمار مثبت نیست چرا که می تواند بیانگر نارضایتی مردم از دستگاه های اداری و اجرایی باشد و امیدواریم با استقرار دولت جدید مردمی و انقلابی این دغدغه ها به حداقل برسد و در کنار دولت بتوانیم به مشکلات و دغدغه های مردم رسیدگی کنیم تا سطح رضایت مندی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 1543 فقره شکایات مردمی در سازمان بازرسی استان ایلام

بررسی 1543 فقره شکایات مردمی در سازمان بازرسی استان ایلام