مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-10اجتماعي

استفاده از پیام رسانهای غیربومی توسط مدارس، تخلف است


رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزات آموزش و پرورش گفت: میزان حضور دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد، مستندی بر مرجعیت این پلتفرم است.

- رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزات آموزش و پرورش گفت: میزان حضور دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد، مستندی بر مرجعیت این پلتفرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقرزاده طی نشست مجازی معاونان وزیر با مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و رؤسای ادارات آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور که در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، به تشریح فعالیت های صورت گرفته درخصوص بازگشایی مدارس ، آغاز سال جدید تحصیلی و از سرگیری آموزش های حضوری پرداخت و اظهار کرد: باید مدیران مدارس دولتی و غیردولتی اطلاعات معلمان و دانش آموزان را بر روی سامانه سیدا ثبت کنند تا این افراد بتوانند با انتقال اطلاعات به شبکه شاد، در پلتفرم شاد، احراز هویت شوند.

وی افزود: مدلی که امسال در ساماندهی کلاس های درس پیگیری و اجرا می کنیم با سنوات گذشته بسیار متفاوت است و از طریق سامانه یکپارچه دانش آموزی دنبال می شود، به طوری که امکان ایجاد کلاس، برای دانش آموزان و حتی معلمانی که نام آن ها در سامانه یکپارچه ثبت نشده اند، وجود ندارد.

لذا از مدیران تقاضا می شود برای استفاده از شاد، این فرایند را طی کنند تا احراز هویت معلم و دانش آموز به درستی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پیام رسانهای غیربومی توسط مدارس، تخلف است

استفاده از پیام رسانهای غیربومی توسط مدارس، تخلف است