مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-10سياسي

قدردانی لوازم خانگی سازان از دستور رهبر انقلاب برای منع واردات


اعضای انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از دستور اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از دستور اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی به رییس جمهور تقدیر کردند.

در متن این نامه آمده است: پیرو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در جهت فراهم سازی زمینه های حداکثری رشد و پیشرفت کمی و کیفی فعالان صنعت لوازم خانگی در خصوص ممنوعیت واردات محصولات این صنعت، انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به عنوان قدیمی ترین تشکل ملی این بخش با 250 عضو فعال و 4 دهه نقش آفرینی در صنعت و اقتصاد ملی از حسن عنایت و تدبیر رهبر انقلاب قدردانی می کند.

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران آمادگی همه جانبه خود را جهت همسویی و همراهی با دستور رهبر انقلاب به عنوان عاملی کلیدی جهت شکوفایی صنعت لوازم خانگی و برداشتن موانع هر گونه انحصارگرایی داخلی و خارجی اعلام می کند.

همچنین انجمن مذکور اعلام کرده است که می تواند به عنوان جایگزینی مؤثر در برون رفت بیماری وابستگی به نفت با استفاده از اندیشه پژوهشگران و تجربه صاحب نظران این صنعت با تمرکز به سه دسته محصولات انرژی بر، غیر انرژی بر و قطعات لوازم خانگی عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی لوازم خانگی سازان از دستور رهبر انقلاب برای منع واردات

قدردانی لوازم خانگی سازان از دستور رهبر انقلاب برای منع واردات