مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-10فرهنگي

نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک (باغچه بان) در مرند به کار خود پایان داد


اختتامیه نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک (باغچه بان) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرند برگزار شد.

- نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک (باغچه بان) در مرند به کار خود پایان داد ایسنا/آذربایجان شرقی اختتامیه نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک (باغچه بان) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرند برگزار شد.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری نمایش کودک روز یکشنبه در این مراسم با بیان این که روز برگزاری این جشنواره در مرند به عنوان روزی ماندگار در تاریخ تئاتر مرند محسوب می شود، گفت: این روز مانند روزی که 102 سال پیش آقای باغچه بان رقم زده و مرند را به عنوان مهد تئاتر کودکان در ایران معرفی کردند، ماندگار خواهد شد، با برگزاری این جشنواره امروز توانستیم نفسی تازه به کالبد شهر بدمیم.

مهدی صالح یار افزود: برگزاری این جشنواره برای ما افتخاری بزرگ است چرا که در نخستین گام این جشنواره سابقه ی تاریخی دارد و مرند به عنوان یکی از شاه راه های ارتباطی ایران با اروپا به چنین خوشنامی فرهنگی نیاز داشت برسد.

وی در ادامه خواستار استقرار دبیرخانه ی دائمی این جشنواره در شهرستان مرند شد و گفت: امیدواریم بتوانیم در تیرماه 1401 دومین جشنواره ی تئاتر سراسری باغچه بان را کلید بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک (باغچه بان) در مرند به کار خود پایان داد

نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک (باغچه بان) در مرند به کار خود پایان داد