مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-10اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت های نفت و گاز برای توسعه استان ایلام


استاندار ایلام بر لزوم استفاده از ظرفیت های نفت و گاز برای توسعه استان ایلام تاکید کرد و گفت: باید به بهترین شکل ممکن از ظرفیت های استان استفاده شود.

- ، محمد نوذری عصر روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، خواستار همراهی بانک ها در استمهال و پرداخت سرمایه در گردش برای طرح های تولیدی استان شد.

وی افزود: تسریع در صدور مجوزها، تعیین تکلیف بدهی های معوق با شرایط آسان و تأمین تسهیلات مورد نیاز برای طرح های نیمه تمام استان و همچنین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله اقداماتی است که باید در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

نوذری با اشاره به اینکه کار عملیاتی و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، یعنی اینکه باید از هر روزنه ای برای حمایت از تولید استفاده کرد، گفت: استان ایلام استانی ثروتمند و ثروت آفرین است، نباید به بهانه مطالبه گری و محرومیت زدایی فرصت های سرمایه گذاری از استان گرفته شود.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد به بهترین شکل ممکن از ظرفیت های ویژه در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری، اربعین و منابع خدادادی نفت و گاز استان بهره برداری شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام از نظر جمعیت و وسعت کوچک است اما ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برای توسعه و رونق تولید دارد، ابراز داشت: حمایت از تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های نفت و گاز برای توسعه استان ایلام

لزوم استفاده از ظرفیت های نفت و گاز برای توسعه استان ایلام