مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-10اقتصادي

آمادگی برای توزیع 11 هزار تن انواع کود شیمیایی در سیستان و بلوچستان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 11 هزار تن از انواع کود شیمیایی در انبارهای این شرکت آماده توزیع است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 11 هزار تن از انواع کود شیمیایی در انبارهای این شرکت آماده توزیع است.

شریف ملاشاهی افزود: با توجه به آغاز فصل کشت و کار پاییزه، بر اساس دستور العمل وزارت جهادکشاورزی و شرکت خدماتی کشور، هر کارگزار توزیع کود شیمیایی در سیستان و بلوچستان موظف به خرید حداقل 5 تن کود ازنوع کود فسفاته و 5 تن از نوع کود پتاسه شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: این پنج تن کود بعنوان ذخیره استراتژیک در انبار کارگزاران نگهداری تا در صورت نیاز فوری خللی در امر خدمت رسانی به کشاورزان ایجاد نشود.

وی با اشاره به اهمیت تامین کود، از همه کارگزارن خواست هر چه سریعتر نسبت به خرید کود از شرکت خدمات حمایتی استان اقدام کنند.

ملاشاهی جوان اظهار کرد: برای تأمین 1500 تن بذر در طبقات مادری و گواهی شده از کشاورزان سیستان و بلوچستان خریداری و کار بوجاری بذرها در شهرستان های زابل و ایرانشهر در حال انجام است و تاکنون 100 تن بذر گواهی شده و مادری بوجاری شده و آماده واگذاری به کشاورزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای توزیع 11 هزار تن انواع کود شیمیایی در سیستان و بلوچستان

آمادگی برای توزیع 11 هزار تن انواع کود شیمیایی در سیستان و بلوچستان