مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-10اقتصادي

بهره برداری از چاه های آب اجاره ای در همدان/ صرفه جویی کنید با قطعی مواجه نشویم


فرماندار همدان با بیان اینکه هم اکنون با کاهش چشمگیر منابع آب سد اکباتان بهره برداری از چندین حلقه چاه آب در اختیار و اجاره ای در دستور کار قرار گرفته است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی در کمیته راهبردی مدیریت آب شهرستان همدان اظهار کرد: با وضعیت خاصی که به دنبال کاهش 40 درصدی نزولات آسمانی و کمبود منابع آب مواجهیم حداکثر تلاش به منظور به حداقل رساندن قطع آب مشترکان در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی گسترده از وضعیت خاص منابع آب و احتمال قطع طولانی مدت آب در صورت عدم کاهش میزان مصرف افزود: حدود 30 درصد مردم شهرستان نسبت وضعیت فعلی کم آبی حساسیت دارند که لازم است عموم مردم شهرستان از این وضعیت مطلع و همراهی کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه هم اکنون با کاهش چشمگیر منابع آب سد اکباتان بهره برداری از چندین حلقه چاه آب در اختیار و اجاره ای در دستور کار قرار گرفته است اضافه کرد: با توجه به اتمام فصل زراعی انتقال روان آبها از سرشاخه ها مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تامین آب اضطراری از طریق اجاره چاه های کشاورزی بخش خصوصی تنها راهکار پیش روی ما در شرایط فعلی است تصریح کرد: ضمن اعتمادسازی و انعقاد قرارداد با کشاورزان باید در این راستا اقدامات فوری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چاه های آب اجاره ای در همدان/ صرفه جویی کنید با قطعی مواجه نشویم

بهره برداری از چاه های آب اجاره ای در همدان/ صرفه جویی کنید با قطعی مواجه نشویم