مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-10سياسي

به کارگیری ظرفیت مردم نباید با استفاده از ابزارهای غلط باشد


بجنورد مدیرعامل بنیاد هدایت پای کار آوردن مردم و استفاده از ظرفیت های آنان را تنها راه حل مشکلات دانست و گفت: نباید از ابزاری مانند تزویر، دروغ و پول در این راستا استفاده کرد.

- ، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان عصر یک شنبه در نشست منطقه ای مهرواره اوج که در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات متعددی پیرامون ما وجود دارد که سوال اساسی آن است که این مسائل بناست چطور حل شود؟ مدیرعامل بنیاد هدایت ادامه داد: پای کار آوردن مردم و استفاده از ظرفیت آن ها تنها راه حل مشکلات است لذا هیچ نظامی بدون مردم نمی تواند پیشرفت کند.

وی افزود: طی دوران گذشته بسیاری از حاکمان ستمگر و ظالم نیز توانستند مردم را پای کار بیاورند اما ابزار آن ها برای این عمل تزویر، دروغ، زور، پول و سایر ابزارهای منفی بوده است.

حجت الاسلام میرمحمدیان با تاکید بر اینکه نبرد حق و باطل همیشگی است، گفت: در دوران حضرت سلیمان حق پیروز شد و این پیامبر توانست حکومت جهانی نیز تشکیل دهد اما در آن دوران مدل امامت ایجاد نشده بود لذا کار به اتمام نرسید.

مدیرعامل بنیاد هدایت در ادامه به تشریح ویژگی های مدل امامت پرداخت و بیان داشت: پیامبر اسلام برای جذب مردم به مهربانی روی آورد در حالی که بسیاری از مستکبران از روش های دیگری استفاده کرده بودند؛ البته روش پیامبر بسیار سخت تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری ظرفیت مردم نباید با استفاده از ابزارهای غلط باشد

به کارگیری ظرفیت مردم نباید با استفاده از ابزارهای غلط باشد