مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-10سياسي

وجود 26 موقوفه در حوزه سلامت استان اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: 26 بیمارستان موقوفه در استان اردبیل خدمات بهداشت و سلامت به مردم ارائه می دهند.

- ، حجت الاسلام مهدی ستوده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، وقف را مدیریت اموال پس از مرگ در جوامع اسلامی عنوان کرد و گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اعتماد سازی در بین مردم و دعوت به سمت وقف، مسیر صحیح را در امور خیریه و وقف اموال، ترسیم کرده است.

وی بر ضرورت تنویر افکار عمومی در حوزه وقف تاکید کرد و گفت: اولویت اصلی در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، توجه به نقد و نظرات مردم و تنویر افکار عمومی و شفاف سازی امور است تا فعالیت ها با استقبال گسترده مردم روبرو شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به تعامل با شهرداری در راستای رفع مشکلات زمین های معوقه در روستای باتمانقلینج اشاره کرد و گفت: طی جلسات مکرر با شهردار اردبیل، مشکلات اختصاص زمین های معوقه به میزان 2 هکتار در این منطقه مورد بررسی قرار گرفته و بیمارستان موقوفه باتمانقلینچ نیز در آستانه ساخت قرار گرفته است.

حجت الاسلام ستوده به وجود 26 موقوفه در حوزه سلامت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در کشور 3650 درمانگاه موقوفه فعالیت دارد که از تعداد 26 بیمارستان در استان اردبیل به مردم ارائه خدمات می دهند که نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 26 موقوفه در حوزه سلامت استان اردبیل

وجود 26 موقوفه در حوزه سلامت استان اردبیل