مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 04:152021-10-11سياسي

استاندار جدید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با ذکر این نکته که رتبه اول بیکاری در کشور قابل پذیرش نیست، گفت: هرمزگان دارای ظرفیت های زیادی است و استاندار جدید باید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند.

- ، احمد جباری در نشست مجمع نمایندگان استان هرمزگان با مهدی دوستی استاندار جدید استان هرمزگان که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: آقای دوستی شما به استانی می آیید که علی رغم بسیاری از داشته ها به واسطه موقعیت جغرافیایی و استقرار صنایع و بنگاه های اقتصادی کلان و بهرمندی از قرار گرفتن در مجاورت دریا، همچنان از نداشته های فراوان رنج می برد و فاصله های معنادار شاخص های توسعه ایی آن در همه بخش ها با استان های همجوار، مردمانش را نگران کرده است.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام استان هرمزگان، عنوان کرد: استان هرمزگان همه ظرفیت های اشتغال آفرین را یک جا دارد، اما نرخ بیکاری آن به هیچ وجه قابل توجیه و پذیرش نیست.

لذا همکاری، همدلی و مشارکت در تدوین قانون بودجه 1401 و برنامه هفتم توسعه برای کاهش نرخ بیکاری ضروری است و استاندار جدید هرمزگان باید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان تصریح کرد: آقای دوستی شخصیتی است که با استان هرمزگان آشنایی دارد و چند سال در این استان در جایگاه های مختلف از جمله در قرارگاه سازندگی خات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند

استاندار جدید روی کاهش نرخ بیکاری تمرکز کند