مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-11اقتصادي

ممنوعیت واردات لوازم خانگی پاسخی به سوءاستفاده کره جنوبی از دارایی های کشور است


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تولید کنندگان داخلی باید کیفیت و قیمت کالاهای خود را به نحوی بهبود بخشند که رضایت مردم جلب شود.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تولید کنندگان داخلی باید کیفیت و قیمت کالاهای خود را به نحوی بهبود بخشند که رضایت مردم جلب شود.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره بیان کرد: نکته اولی که در بحث ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی حائز اهمیت است، قصد سوء استفاده آنان از دارایی های بلوکه شده ایران است.

ما نفت و مشتقات آن را به کره جنوبی فروخته ایم و اکنون پول آن را می خواهیم اما آنان از شرایط ایران سوءاستفاده کرده و می خواهند کالاهای کارخانجات خود را به ایران بدهند.

وی در ادامه اظهار کرد: این اقدام کره جنوبی نهایت سوءاستفاده بوده و اگر ما امروز واردات لوازم خانگی را منع کرده ایم دلیل اصلی آن این رفتار بی ادبانه آنان است.

اما با این تصمیم فرصتی برای تولید کنندگان داخلی فراهم شده است که باید از آن استفاده کرده و کیفیت و قیمت کالاهای خود را به نحوی تنظیم کنند که رضایت مردم جلب شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: زمانی که میزان تولید بالا می رود تولید کنندگان این امکان را دارند که کیفیت کالاهای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات لوازم خانگی پاسخی به سوءاستفاده کره جنوبی از دارایی های کشور است

ممنوعیت واردات لوازم خانگی پاسخی به سوءاستفاده کره جنوبی از دارایی های کشور است