مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-11اجتماعي

آنچه برای شروع آموزش حضوری مدارس و دوری از کرونا لازم است


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با تاکید بر ضرورت داشتن یک برنامه منظم در مدارس برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، گفت: باید مطمئن شویم که ارتباط خوبی با دانش آموزان، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با تاکید بر ضرورت داشتن یک برنامه منظم در مدارس برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، گفت: باید مطمئن شویم که ارتباط خوبی با دانش آموزان، معلمان و همچنین والدین وجود دارد تا آنها بدانند در صورتی که حال معلم و دانش آموز خوب نیست چه کنند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بسیاری از کشورها تدابیری را اتخاذ کردند و درحال انجام آن هستند تا مدارس را درطول همه گیری کووید19 ایمن نگهدارند.

وی افزود: مدارس در دل جوامع فعالیت می کنند و اولین نکته این است که اطمینان حاصل پیدا کنیم تا جای ممکن انتقال را در آن جوامع کاهش می دهیم؛ چراکه افرادی در آن مدارس کار می کنند که در میان همین اجتماع زندگی می کنند.

وی ادامه داد: نکته دوم این است که اطمینان حاصل شود که سیستم های خوبی در داخل مدارس داریم تا بتوانیم بر سلامت دانش آموزان و کارکنان نظارت داشته باشیم؛ برنامه ای که می تواند موارد ابتلا را تشخیص دهد و اطمینان حاصل کند کودکانی که حالشان خوب نیست در خانه می مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه برای شروع آموزش حضوری مدارس و دوری از کرونا لازم است

آنچه برای شروع آموزش حضوری مدارس و دوری از کرونا لازم است