مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-11سياسي

قرآن باید محور کارها باشد


محور کارها باید قرآن باشد و نماز مهم به حساب آید چراکه قبولی نماز پیش زمینه قبولی طاعات دیگر است و روضه ها و نصیحت ها نیز باید بر محور قرآن و نهج البلاغه باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: محور کارها باید قرآن باشد و نماز مهم به حساب آید چراکه قبولی نماز پیش زمینه قبولی طاعات دیگر است و روضه ها و نصیحت ها نیز باید بر محور قرآن و نهج البلاغه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی روز یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه مسوول ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با اشاره به ارزش و اهمیت نماز اظهار کرد: در قرآن آمده است وقتی کاری را انجام می دهید یا حقش را ادا کنید یا اگر نمی توانید تا حدی که توان دارید دریغ نکنید.

وی ادامه داد: سپاسگزاری از نعماتی که خداوند عطا فرموده باید با اقامه نماز و حضور قلب باشد، بر این اساس برگزاری جلسات نماز و استفاده از کتب مربوط به نماز و توجه به اسرار آن مورد تاکید است.

حجت الاسلام قرائتی گفت: توجه به تفسیر قرآن، کوتاه کردن سخنرانی ها در جهت مراعات حال مردم، به روز بودن هیأت امنای مساجد از جمله مواردی است که باید توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: نماز باید مهم شمرده شود چراکه قبولی نماز پیش زمینه قبولی طاعات دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن باید محور کارها باشد

قرآن باید محور کارها باشد