مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-11پزشكي

تزریق واکسن برکت برای افراد بالای 18 سال در خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تزریق واکسن برکت برای افراد بالای 18 سال خبر داد و گفت: به زودی تزریق دز سوم واکسن برای پرسنل حوزه سلامت آغاز می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تزریق واکسن برکت برای افراد بالای 18 سال خبر داد و گفت: به زودی تزریق دز سوم واکسن برای پرسنل حوزه سلامت آغاز می شود.

دکتر محمد دهقانی، امروز دوشنبه 19 مهر به رسانه های گروهی اعلام کرد: محدودیتی برای تزریق واکسن برکت برای هم استانی ها وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به استقبال مردم از واکسن ایرانی برکت، محدودیت تزریق دز اول برای افراد بالای 18 سال برداشته خواهد شد و کسانی که دز اول واکسن را تزریق نکردند میتوانند به مراکز تجمیعی جهت تزریق مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: واکسن کوو پارس نیز به سبد واکسیناسیون ما اضافه خواهد شد و افراد متقاضی میتوانند از این نوع واکسن هم به عنوان واکسن ایرانی استفاده کنند تا ان شاءلله بتوانیم پوشش واکسیناسیون را هر چه سریع تر در استان کامل کنیم.

دهقانی با بیان اینکه به زودی دز سوم واکسن برای پرسنل حوزه سلامت تزریق خواهد شد، خاطرنشان کرد: ان شاءلله به زودی تزریق دز سوم یا بوستر برای پرسنل حوزه سلامت که مستقیما درگیر بیماری کرونا هستند شروع خواهد شد تا از نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن برکت برای افراد بالای 18 سال در خراسان جنوبی

تزریق واکسن برکت برای افراد بالای 18 سال در خراسان جنوبی