مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-11اقتصادي

آیا در قم واقعا 90 درصد نسخه ها، الکترونیکی صادر و اعمال می شود؟!


مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: با اینکه آمار صدور نسخ الکترونیک گاهی تا 90 درصد می رسید اما نسخ الکترونیک واقعی این اعداد نبودند؛ مثلا در دی ماه سال گذشته 73 هزار نسخه الکترونیک ثبت شده بود ولی فقط 9 هزار 600 نسخه الکترونیک به داروخانه تحویل داده شده بود.

- آیا در قم واقعا 90 درصد نسخه ها، الکترونیکی صادر و اعمال می شود؟! ایسنا/قم مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: با اینکه آمار صدور نسخ الکترونیک گاهی تا 90 درصد می رسید اما نسخ الکترونیک واقعی این اعداد نبودند؛ مثلا در دی ماه سال گذشته 73 هزار نسخه الکترونیک ثبت شده بود ولی فقط 9 هزار 600 نسخه الکترونیک به داروخانه تحویل داده شده بود.

طرح حذف دفترچه های تأمین اجتماعی از ابتدای اسفند سال گذشته در مراکز درمانی، بیمارستانی و داروخانه ها آغاز شد و در حالی که حدود هشت ماه از آن می گذرد، نبود زیرساخت های لازم و عدم برخی همکاری ها، بیماران را با چالش هایی روبرو کرده است.

پزشکان و مراکز درمانی به دلیل برخی مشکلات مانند کند بودن سرعت اینترنت رغبتی به صدور این نسخه ندارند و همین عدم صدور نسخه الکترونیکی توسط برخی پزشکان و جایگزین شدن سربرگ های پزشکی به جای دفترچه بیمه باعث شده است که بیماران برای دارو، رادیوگرافی و آزمایشات با برگه های متعدد مواجه شوند و گاهی تا قبل از رسیدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا در قم واقعا 90 درصد نسخه ها، الکترونیکی صادر و اعمال می شود؟!

آیا در قم واقعا 90 درصد نسخه ها، الکترونیکی صادر و اعمال می شود؟!