مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-11سياسي

موکب داری شهری تجربه دوران کرونایی است/ فعالیت 800 هیئت در ساری


مدیر تبلیغات اسلامی ساری با بیان اینکه کرونا سبب کسب تجربه های جدید در برپایی مراسم های مذهبی و آیینی شده است، گفت: موکب داری شهری تجربه دوران کرونایی است.

- حجت الاسلام حمزه علی صادقی در گفتگو با طی دو سال گذشته سبب شد بسیاری از مردم از سفر پیاده روی اربعین باز ماندند و با این حال، موکب هایی که سال های قبل در مسیر نجف - کربلا برپا می شد، امسال در مناطق مختلف شهر به عزاداران خدمات دهی کردند.

حجت الاسلام صادقی یادآور شد: تجربه موکب داری در شهر بسیار ارزنده بوده که در شرایط کرونایی حاصل شده است، همچنین سیاه پوش کردن درب منازل، هرخانه یک پرچم از جمله برنامه های خاص بوده است.

مدیر تبلیغات اسلامی ساری با بیان اینکه مراسم های ماه محرم و صفر در ساری با برنامه ریزی منظم از سوی هیئات های مذهبی اجرا شده است، گفت: به رغم شیوع کرونا، برنامه های مذهبی واقامه حسینی تعطیل نشده است.

وی با عنوان اینکه هرسال مازندرانی ها همزمان با 28 صفر به سفر مشهد مقدس اعزام می شوند، افزود: امسال نیز شماری از هیئات مذهبی به سفر مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ازثبت 800 هیئت مذهبی در شهرستان ساری خبر داد و گفت: از این تعداد 100 هیئت دانش آموزی بوده و600 مداح و روحانی نیز در شهرستان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب داری شهری تجربه دوران کرونایی است/ فعالیت 800 هیئت در ساری

موکب داری شهری تجربه دوران کرونایی است/ فعالیت 800 هیئت در ساری