مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-11پزشكي

بهترین قرص جوشان مولتی ویتامین


شما می توانید از مشاوران دارویی فروشگاه پرارین پارس کمک بگیرید و قرص جوشان ویتامین ث را در دوز های 500 و 1000 میلی گرم و انواع مکمل های دارویی را از داروخانه های سراسر کشور تهیه کنید.

- ، آخرین مطالعات ملی موجود حاکی از آن است که بار مراجعات به مراکز مختلف ارائه دهنده خدمات بدون درنظر گرفتن مراجعه به داروخانه و مراجعه برای مراقبت های جاری، برای همه سنین در مردان بالا می باشد، از طرفی متأسفانه سن ابتلاء به بسیاری از بیماری ها در مردان پایین تر از زنان است و آمار بالا و شیوع روزافزون ابتلاء مردان به بیماری های غیر واگیردار مرتبط با تغذیه (همچون بیماری های قلبی عروقی، دیابت، سرطان و فشارخون بالا) هشدار دهنده است.

مهمترین بیماری ها و عوامل تهدید کننده سلامت که در میان مردان شایع هستند، عبارتند از سرطان پروستات، بیماری های قلبی عروقی، دیس لیپیدمی، چاقی و اضافه وزن.

در حال حاضر تغییر در عادات غذایی سبب شده مواد غذایی سالم جای خود را به غذاهای غیر خانگی و فست فودها که حاوی کالری بالا، چربی، شکر و فقیر از مواد مغذی هستند بدهند و تمامی این عوامل سبب تشدید ابتلاء به انواع بیماری ها گردند.

با توجه به اینکه تغذیه نقش مهمی در سلامت همه افراد جامعه بویژه مردان دارد و به دلیل ویژگی های خاص کاری و جنبه های متفاوت زندگی در مردان اهمیت به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین قرص جوشان مولتی ویتامین

بهترین قرص جوشان مولتی ویتامین