مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-11حوادث

کشف بیش از 28 تن انواع مواد مخدر در «نهبندان»


فرمانده انتظامی نهبندان از کشف بیش از 28 تن انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین در این راستا یک هزار و 959 قاچاقچی دستگیر شده اند.

- سرهنگ رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهبندان با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار آغاز شده است.

وی ادامه داد: امسال بیش از 50 برنامه ویژه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان برگزار می شود.

ثبت 4670 تماس با سامانه 110 فرمانده انتظامی نهبندان افزود: رضایتمندی شهروندان از اولویت های اساسی نیروی انتظامی بوده و با توجه به اینکه امسال، سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده قصد داریم نقش پلیس در امنیت اقتصادی پررنگ گردد.

رحیمی با اشاره به تشریح عملکرد پلیس در یک سال گذشته، یادآور شد: در حوزه ارتباط با شهروندان با سامانه 110 بیش از 4 هزار و 670 مورد تماس انجام شده که 58 درصد این تماس ها جزو تماس های عملیاتی بوده و منجر به تشکیل پرونده شده و مابقی در زمینه ارشاد و راهنمایی بوده که حاصل و ثمره اعتماد مردم به پلیس است.

کاهش 12 درصدی تصادفات جاده ای وی با بیان اینکه 680 مورد تماس در سامانه 197 ثبت شده است، اضافه کرد: در این تماس ها میزان تقدیر از پلیس نسبت به گذشته افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 28 تن انواع مواد مخدر در «نهبندان»

کشف بیش از 28 تن انواع مواد مخدر در «نهبندان»