مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-11اجتماعي

وجود بیش از 5 هزار دانش آموز فاقد تبلت/ منابع کمیته امداد پاسخگو نیست


معاون فرهنگی کمیته امداد لرستان با بیان اینکه بیش از 5 هزار دانش آموز فاقد تبلت در این مجموعه وجود دارد، افزود: اگرچه تاکنون کمک های خوبی برای تهیه و خریداری تبلت انجام شده، - سید حمید علوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به وجود 13 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان، اظهار کرد: در ایام سال به ویژه زمان تحصیل خدمات مختلفی به دانش آموزان تحت سرپرست ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این خدمات می توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی به هر دانش آموز اشاره کرد، ضمن اینکه به بیش از 3 هزار دانشجو نیز از خدماتی همچون پرداخت شهریه ارائه می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد لرستان با بیان اینکه بیش از 5 هزار دانش آموز فاقد تبلت در این مجموعه وجود دارد، افزود: اگرچه تاکنون کمک های خوبی برای تهیه و خریداری تبلت انجام شده، اما با توجه به تعداد بالای دانش آموز تحت پوشش، منابع امداد پاسخگو نیست.

علوی بیان داشت: تاکنون از سوی مرکز کمکی برای تامین تبلت دانش آموزان ایتام صورت نگرفته است.

وی با اشاره به نقش حامیان ایتام در تهیه لوازم موردنیاز دانش آموزان، تصریح کرد: همواره از سوی حامیان و خیران در طی زمان های مختلف، کمک هایی به دانش آموزان می شود، کمااینکه در زمینه تامین تبلت ایتام تحت پوشش اقدامات خوبی صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 5 هزار دانش آموز فاقد تبلت/ منابع کمیته امداد پاسخگو نیست

وجود بیش از 5 هزار دانش آموز فاقد تبلت/ منابع کمیته امداد پاسخگو نیست