مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-11سياسي

مسئولان خراسان شمالی در اجرای مطالبات رهبری کوتاهی کردند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به مطالبات رهبر انقلاب در سفر به استان، گفت: در اجرای برخی مطالبات رهبر انقلاب کوتاهی کرده ایم؛ - این سخن مخاطب خاصی ندارد بلکه همه ما مسئولیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه این استان را پر خیر و برکت دانست و اظهار داشت: این سفر در وهله اول روحیه مردم را تا مدت ها تغییر داد و به آن ها نشاط، شور و انرژی بخشید.

امام جمعه بجنورد دیگر نکته مهم حضور رهبر انقلاب در خراسان شمالی را اعتبارات تزریق شده دانست و گفت: طبق گفته مسئولان این اعتبارات استان را حتی بیش از یک دهه به پیش برد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در استان، افزود: سخنان مقام معظم رهبری کاملاً حکیمانه و از روی اطلاع است به طوری که دشمنان اعلام کرده اند برخی توطئه هایشان با یک سخنرانی حضرت آقا نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام نوری در ادامه مطالبات رهبری در استان را شرح داد و گفت: در اجرای برخی مطالبات رهبر انقلاب کوتاهی کرده ایم؛ این سخن مخاطب خاصی ندارد بلکه همه ما مسئولیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از این مطالبات رفع تهدید نسل بود زیرا یک مدت تبلیغات وسیعی برای فرزند کمتر به راه افتاد و این موضوع تبدیل به گفتمان رایج جامعه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان خراسان شمالی در اجرای مطالبات رهبری کوتاهی کردند

مسئولان خراسان شمالی در اجرای مطالبات رهبری کوتاهی کردند