مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-11سياسي

توزیع هزار بسته حمایتی در رزمایش ضیافت همدلی اوقاف اسلامشهر


یک هزار بسته حمایتی در رزمایش ضیافت همدلی به همت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اسلامشهر در بین محرومین و نیازمندان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، در رزمایش ضیافت همدلی که صبح امروز به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر، در صحن مطهر آستانه امامزاده عقیل(ع) برگزار شد، هزار بسته حمایتی تهیه و در بین محرومین و نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام محمدسلیمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر، در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری، اظهار کرد: در رزمایش ضیافت همدلی که به مناسبت بزرگداشت دهه وقف برگزار شده، تعداد یک هزار بسته حمایتی و معیشتی از محل نذورات و هدایای بقاع متبرکه و امامزادگان تهیه  و در بین نیازمندان و محرومین منطقه توزیع می شود.

حجت الاسلام سلیمی، افزود: در این مرحله از رزمایش هر بسته حمایتی با ارزش مادی بالغ بر5 میلیون ریال تهیه و در بین که توسط افراد معتمد محلی و گروههای جهادی و خیریه در اقصی نقاط شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفته اند، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و حفظ شان و منزلت افراد و خانواده ها توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در این بسته های حمایتی ارزاق و مایحتاج  عمومی و موردنیاز خانوارها  تهیه و تدارک دیده شده، تاکید کرد: براساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته حمایتی در رزمایش ضیافت همدلی اوقاف اسلامشهر

توزیع هزار بسته حمایتی در رزمایش ضیافت همدلی اوقاف اسلامشهر