مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-11سياسي

مجلس قانون شناسایی یک میلیون و 300 هزار خانه خالی را اصلاح کند


یک میلیون و 300 هزار خانه خالی پس از اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی در مجلس و رونمایی از سامانه ثبت اطلاعات شناسایی شد اما اخذ مالیات از آنها در گروی ایجاد سامانه امن ارتباطی بین وزارت راه و سازمان امورمالیاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمود محمودزاده معاون طراحی و در دولت قبل از آن رونمایی شد که بر اساس آن یک میلیون و سیصد هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: واحدهای خالی شناسایی شده برای سازمان امور مالیاتی ارسال شده است اما این اطلاعات براساس درخواست سازمان امور مالیاتی باید از طریق سیستم امن دولتی MPLS ارسال شود در حالی که وزارت راه و شهرسازی در سامانه خود برای هر یک از دستگاه ها، کارتابل مشخصی را طراحی کرده بود.

بر اساس مصوبه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مقرر شد، وزارت ارتباطات این سامانه و سیستم امن را میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور مالیاتی ایجاد کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به محض ایجاد ارتباط اطلاعات یک میلیون 300 هزار واحد خالی از سکنه شناسایی شده برای اخد مالیات به سازمان امور مالیاتی معرفی می شود.

مالیات تعیین شده حتما تا پایان سال از خانه های خالی شناسایی شده اخذ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قانون شناسایی یک میلیون و 300 هزار خانه خالی را اصلاح کند

مجلس قانون شناسایی یک میلیون و 300 هزار خانه خالی را اصلاح کند