مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-11حوادث

وکیل متخصص کلاهبرداری چه وظیفه ای برعهده دارد؟


کلاهبرداری یک جرم کیفری است و بیشتر در خرید و فروش ملکی دیده می شود و وکیل متخصص کلاهبرداری با توجه به در اختیار داشتن مدارک و اسناد می تواند احقاق حق نماید.

- ، کلاهبرداری یک جرم کیفری است و بیشتر این کلاهبرداری ها در خرید و فروش ملکی دیده می شود، لذا وکیل متخصص کلاهبرداری مستند و مستدل علیه کلاهبردار شکایت تنظیم می کند و او را به دادگاه می کشاند، دادگاه نیز طبق قانون هم ملک را از او پس می گیرد و هم ضرر و زیان را از او دریافت می کند و هم او را محاکمه کیفری می کند، کلاهبرداری در قانون یک جرم است و مجازات زندان دارد.

کلاهبردار یا کلاهبرداری کلاهبردار با وعده های مناسب دروغین و با راه و روشی که خود او به کار می برد، صاحب اموال مال باخته می شود.

سپس صاحب مال که ملکش یا مالش را باخته متوجه می شود که، مال یا ملک او از دست رفته در حالی که چیزی به دستش نرسیده است، در این شرایط، شخص مال باخته برای احقاق حق خود دنبال یک وکیل است.

در چنین شرایطی وکیل متخصص کلاهبرداری یا همان وکیل کلاهبرداری به کمک شما می آید، او با توان و قدرت و علمی که دارد مستدل و مستند به دادگاه ثابت می کند کاری که علیه موکل خود انجام شده یک عمل کلاهبرداری بوده است و باید اصل مال به صاحب اصلی برگردد و کلاهبردار باید هزینه خسارت را بپردازد و کلاهبردار مجازات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل متخصص کلاهبرداری چه وظیفه ای برعهده دارد؟

وکیل متخصص کلاهبرداری چه وظیفه ای برعهده دارد؟