مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-11سياسي

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان است.

- ، سردار بهمن ریحانی در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به جزیره امن خاورمیانه تبدیل شده است و با توجه به همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان توانسته سربلند از گذرگاه های مختلف خارج شود.

وی افزود: در راستای حفظ امنیت نقش سبزپوشان و سروقامتان نیروی انتظامی در ایجاد امنیتی پایدار بی بدیل و بسیار پررنگ است و امروز کسی نیست که از اهمیت حضور پلیس بی خبر باشد و مأموران انتظامی را ملجا و پناهگاه خود نداند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز به یکی از مظاهر اقتدار جامعه و به پناهگاهی امن برای همه مردم کشور تبدیل شده است و همین اقتدار و صلابت نیروهای انتظامی باعث شده تا تیر دشمنان در ایجاد ناامنی و بی انضباطی به سنگ بخورد.

ریحانی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از مقبولیت بسیار خوبی در میان مردم برخوردار است، گفت: نیروی های خدوم پلیس شبانه روز در کنار مردم حضور دارند و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کنند و مردم قدرشناس ما نیز به خوبی این تلاش ها را می بینند و به آن آگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان است

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای شهروندان است